Posted on

Eie sprokie

 

Hier sit ek nou by my tafel

En ek weet ek moet leer

Maar ek kan nie ophou aan jou dink nie

Hoekom maak dit so seer?

 

Maak alles wat ons gehad het

Glad nie vir jou saak nie?

Hoe kon jy dit dan sommer so weggooi

En nou glad nie traak nie?

 

Refrein:

Someday my prince will come

Sneeuwitjie soek ʼn ander ou

Die appel was vol gif

En die heks lag in haar mou…

 

Maar eendag sal die son weer skyn

En hierdie pyn verdwyn

Want daar is baie visse in die see

Ek kan my hart skoonvee

 

Refrein

 

Ek wil my eie sprokie skryf

Sonder woorde van skyn

My lewensverhaal kan ek self bepaal

Ek gaan ophou wegkwyn.

 

Refrein

 

Ek sal opstaan

En ek sal veg

ʼn Nuwe begin

ʼn Sterker heldin!

 

Refrein x2

About almostbetty

Wife, Daughter of God, Traveller, Bookworm, Organ Donor

Leave a Reply

